skip to Main Content
«صدها هیأت فقط با هدف استفاده از بن و بودجه شهرداری تاسیس شدند»
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-10-01 18:03:16Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
جامعه کیوسک

«صدها هیأت فقط با هدف استفاده از بن و بودجه شهرداری تاسیس شدند»

ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران می‌گوید شهرداری تهران تصمیم گرفته هم‌چون سال‌های گذشته، امسال نیز در ایام محرم نمایشگاه «عطر سیب» را برگزار کند. وی برگزاری این برنامه‌ها را «خارج از محدوده‌ی وظایف شهرداری» توصیف کرده و گفته «در سال‌های گذشته صدها هیأت بدون آنکه شرایط لازم را داشته باشند، فقط و فقط با هدف استفاده از بن و بودجه شهرداری تاسیس شدند».

نمایشگاه «عطر سیب» ده سال است که برای حمایت از هیات‌های مذهبی و تکریم ایام محرم توسط شهرداری تهران برگزار می‌شود. این حمایت‌ها هر ساله بخش قابل توجهی از منابع شهرداری تهران را به خود اختصاص ‌داده و در سه سال گذشته، هر سال نزدیک به ۷ میلیارد تومان برای برپایی این نمایشگاه از بودجه شهرداری هزینه شده است. عضو شورای شهر معتقد است «بودجه شهردارى از عوارض پرداخت شده توسط مردم تأمین مى‌شود و می‌باید صرف نگهداشت و امور شهر شود و نباید عوارض مردم خرج مواردی شود که جزو وظایف شهرداری نیست».

به گفته خداکرمی تحمیل چنین هزینه‌هایى به شهر خلاف مصوبه شورای شهر است و این تصمیم بدون مشورت با شورا اتخاذ شده است؛ وی اعلام کرده شهردار قصد دارد از محل بودجه‌ی در اختیار برای این نمایشگاه هزینه کند و این جدا از بودجه ۲/۳ میلیارد تومانی تصویب شده برای «تکریم آیین‌ها و فعالیت‌های عاشورایی و اربعین» و بودجه ۱۰ میلیارد تومانی شهرداری برای برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین است.

طبق اعلام این عضو شورای شهر تهران، شهرداری تهران در حال حاضر حدود ۵۰هزار میلیارد تومان بدهی دارد.

همچنین بخوانید:  نظام اقتصادی ایران در خدمت بورژوازی مستغلات است
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗