skip to Main Content
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور: ابرهای ایران را می‌دزدند
جامعه کیوسک

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور: ابرهای ایران را می‌دزدند

سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در سومین کنفرانس ملی پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی گفت: تغییرات اقلیمی در ایران مشکوک به دخالت خارجی‌هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه‌ای در این خصوص انجام داده‌اند که نتیجه مطالعات این موضوع را تأیید می‌کند. تیم‌های مشترکی از اسرائیل و یکی از کشورهای همسایه، ابرهای در حال ورود به ایران را غیربارور می‌کنند؛ علاوه بر این ما با بحث ابردزدی و برف دزدی نیز مواجه هستیم.
جلالی افزود: در این مطالعه طی چهارسال گذشته ارتفاعات افغانستان تا مدیترانه مورد بررسی قرار گرفته است؛ نتیجه اینکه همه ارتفاعات بالای دو هزار و ۲۰۰ متر در این محدوده پر از برف ولی ارتفاعات ما خشک بوده است.
بر اساس آمار بین‌المللی روند تغییر اقلیم رو به افزایش است و پیش بینی‌های بین‌المللی طی سال‌های آینده سطح بیشتری از جهان تحت تاثیر این پدیده قرار خواهد گرفت. مداخلات بشری مهم‌ترین موضوع در وقوع پدیده تغییر اقلیم است. طی ۳۰۰ سال گذشته افزایش جمعیت، توسعه نامتوازن و استفاده بی‌رویه از سوخت‌های فسیلی روند تغییر اقلیم را تشدید کرده است.

همچنین بخوانید:  رسانه‌ها در پوشش کرونا خودزنی کرده‌اند
یک نظر
  1. آخرین کلام در بی کفایتی و بی عرضگی. اینها دیگه کی هستند و دلیل عقب ماندگی یک کشور ثروتمند با این اعجوبه ها معلوم می شود. رسانه ها هم مقصرند که این حرفهای واهی را منتشر میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗