skip to Main Content
آغاز پنهان‌کاری در شورای پنجم شهر تهران
جامعه کیوسک

آغاز پنهان‌کاری در شورای پنجم شهر تهران

شورای پنجم شهر تهران پیش از آغاز به کار رسمی، قرار بود امروز (پنجشنبه ۱۹مرداد) شهردار منتخب خود را معرفی کند. اما جلسه انتخاب شهردار به یک جلسه غیرعلنی تبدیل شده و همچنان مشخص نیست آیا گزینه نهایی شهرداری تهران در این جلسه انتخاب خواهد شد یا نه؟

مرتضی الویری، رئیس سنی شورای شهر در این‌باره گفته امروز رای‌گیری برای انتخاب شهردار تهران انجام خواهد شد، اما شهردار معرفی نمی‌شود. در حالیکه افشین‌ حبیب‌زاده دیگر عضو منتخب شورای پنجم شهر تهران گفته امروز حتما شهردار انتخاب و معرفی خواهد شد.

این جلسه شاید مهم‌ترین جلسه غیرعلنی منتخبان شورای پنچم شهر تهران باشد چراکه قطعا در این جلسه گزینه نهایی شهردار البته دور از چشم شهروندان انتخاب خواهد شد اما تصمیم درباره معرفی این گزینه با اعضای شورای شهر است.  در حال حاضر حسین مرعشی، یکی از نامزدهای پست شهرداری تهران استعفای خود را اعلام کرده و شهردار از بین محمدعلی نجفی و محسن مهرعلیزاده و الهه کولایی انتخاب خواهد شد.

از مهم‌ترین شعارهای اصلاح‌طلبان برای ورود به شورای شهر «شفافیت در تصمیم‌گیری» و اطلاع‌رسانی دقیق به شهروندان و لغو جلسه‌های غیرعلنی شورای شهر بود، با این حال با نزدیک‌شدن به روزهای آغاز رسمی شورا تصمیم‌گیری‌های پشت درهای بسته و پنهان‌کاری‌هایی از قبیل معرفی‌نشدن شهردار منتخب آغاز شده است.

همچنین بخوانید:  وزیر کار فقر و بیکاری را علت‌ اصلی طلاق نمی‌داند
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗