skip to Main Content
کشته‌شدن دو کارگر در حوادث کار
جامعه کیوسک

کشته‌شدن دو کارگر در حوادث کار

 

در ۲۴ساعت گذشته دو کارگر بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند. یکی از آنان کارگر مصدوم سانحه سیمان خوزستان بود که در بیمارستان درگذشت و دیگری در اثر مسمومیت شیمیایی در کارخانه داروسازی رشت جان خود را از دست داد.

دیروز چهارشنبه چهارم تیر ماه، بر اثر ریختن مواد داغ کوره کارخانه سیمان خوزستان ۸ کارگر دچار سوختگی شدند که یکی از آن‌ها بر اثر سقوط از ارتفاع دچار ضربه مغزی شده بود.

در حادثه دیگری یک کارگر کارخانه داروسازی رشت که برای نجات همکار خود به داخل راکتور تولید مواد اولیه دارویی رفته بود به علت گاز گرفتگی ناشی از بخارات جان خود را از دست داد.

کارگری که برای تمیز کردن داخل راکتور تولید مواد اولیه دارویی این شرکت با استفاده از ماسک و تجهیزات ایمنی به داخل راکتور رفته بوده به علت استنشاق گاز غلیظ ناشی از مواد شیمیایی داخل محیط ، دچار مسمومیت می‌شود و زمانیکه کارگر دیگری به کمک او می‌آید کارگر دوم هم دچار مسمومیت می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

به گفته رئیس بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ، این راکتور حدود یک و نیم متر قطر دارد و هفته ای یکبار باید شستشو داده شود که در شستشوی این مرتبه، این اتفاق افتاده است.

درحال حاضر سه نفر دچار مسمومیت شده‌اند که در بیمارستان بستریند اما گفته شده، حال عمومی آنان مساعد است. در عین حال کارشناسان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان برای بررسی جزئیات این حادثه در آن مکان مستقرند.

همچنین بخوانید:  نان و گل سرخ
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗