skip to Main Content
افشاگری درباره بذل و بخشش‌های شهرداری در شورای شهر
جامعه کیوسک

افشاگری درباره بذل و بخشش‌های شهرداری در شورای شهر

عباس جدیدی، عضو شورای فعلی شهر تهران گفته بسیاری از املاک و زمین‌های متعلق به شهرداری به صورت رایگان به اشخاص حقیقی و حقوقی، موسسات خیریه، مساجد و هیات‌های مذهبی واگذار شده است.

به گفته این عضو شورا از این دست بذل و بخشش‌های رایگان شهرداری تهران می‌توان به واگذاری فضای سبز به مجموعه سوار کاری آریاسب، واگذاری زمینی در منطقه ۱۸ به حوزه علمیه الهادی، زمین ۱۲۰۰ متری در خیابان مقدس اردبیلی با کاربری گلخانه، مابقی پلاک ثبتی در شمال بزرگراه همت به هیات ائمه اطهار اشاره کرد.

او همچنین به منتخبان شورای جدید هشدار داده تا به به فکر ثبات و جایگاه خودشان باشند تا در پایان چهار سال پنجمین دوره شورای شهر به «ماشین امضا» تبدیل نشوند و بر روی همه موضوعات «ماله نکشند.»

جدیدی در چهارسال گذشته معاون نظارت شورای شهر تهران بوده اما در تمام این سال‌ها هیچ‌گاه از جایگاه این معاونت به افشاگری‌های اینچنینی دست نزده است. او از اعضایی است که به محمدباقر قالیباف برای شهردارشدن رای داد. دو جلد کتاب او درباره نماز با تیراژ بسیار بالا با حمایت‌های شهرداری منتشر شد.

پیشتر گفته شده بود که زمینی در منطقه ۱۳ متعلق به مترو که قرار بود در آن مجتمع ایستگاهی ساخته شود برای ساخت دارالایتام و حسینیه به جدیدی واگذار شده، او این اتهام را رد کرد اما بعدتر دادستان تهران اعلام کرده بود که ملکی با موقعیت تجاری و اداری به یک عضو شورای شهر تهران واگذار شده است.

همچنین بخوانید:  عدم استخدام معلمان حق‌التدریس به علت به‌کارگیری نیروهای خاص
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗