skip to Main Content
شائبه تمایل شهرداری به حضور کمتر مردم در تشییع آتش‌نشانان
جامعه کیوسک

شائبه تمایل شهرداری به حضور کمتر مردم در تشییع آتش‌نشانان

تشییع پیکر آتش‌نشانان کشته‌شده در حادثه پلاسکو فردا (۱۱ بهمن) از ساعت ۸ و نیم صبح و در مصلی تهران برگزار خواهد شد. پیشتر قرار بود این مراسم روز پنجشنبه هفته گذشته و در دانشگاه تهران برگزار شود.

جابجایی زمان و مکان برگزاری تشییع پیکر آتش‌نشان برای بسیاری سئوال‌برانگیز شده است. برگزاری این مراسم در یک روز کاری و همزمانی آن با ساعت آغاز کار اداره‌ها و دانشگاه‌ها و دورکردن آن از خیابان‌های شهر به مکانی محصور این شائبه‌ را ایجاد کرده که مسئولان برگزاری خواهان حضور گسترده مردم در این مراسم نیستند.

این شائبه از آنجا تقویت می‌شود که بسیاری از گروه‌های مردمی شهرداری تهران را مسئول اصلی این حادثه می‌دانند و خواستار استعفا و حتی محاکمه مقصران حادثه‌اند.

پیشتر هم رحمت‌الله حافظی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران خواسته بود مراسم تشییع آتش‌نشان به محلی برای درخواست محاکمه مسئولان این حادثه تبدیل شود.

حافظی امروز هم در توییتی از دولت خواسته برای حضور گسترده شهروندان در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان ساعت کاری اداره‌ها سه ساعت با تاخیر آغاز شود.


با توجه به موج اینترنتی منتقدان به شهرداری تهران، دور از انتظار نیست که مسئولان شهرداری علاقه‌ای به حضور گسترده مردم از این مراسم نداشته باشند.

همچنین بخوانید:  در همه استان‌های کشور مدرسه اوتیسم راه‌اندازی می‌شود
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗