skip to Main Content
کمپین «من هم خط عابر پیاده را می‌خوانم»؛ رعایت حق عابر پیاده
جامعه کیوسک

کمپین «من هم خط عابر پیاده را می‌خوانم»؛ رعایت حق عابر پیاده

کمپین «من هم خط عابر پیاده را می‌خوانم» در راستای تحقق خواسته‌ی مشترک و عینیت بخشیدن به «رعایت حق عابر پیاده» و نیز تشویق همگان جهت تحقق این خواسته، از ۱۸ شهریور سال جاری (۱۳۹۵) کار خود را آغاز می‌کند. گام‌های اولیه‌ی آغاز به کار این کمپین از تاریخ ۱۸ شهریور سال ۱۳۹۴ برداشته شد و هدف از شکل‌گیری آن، توجه هرچه بیشتر به حق عابر پیاده و رعایت آن، آگاهی افراد سواره و عابران پیاده از میزان مرگ‌ومیر و آسیب‌های ناشی از تصادفات رانندگی، آگاهی از وظایف ما (افراد پیاده و سواره) در رعایت حق عابر پیاده و احساس مسؤولیت بیشتر در قبال این وظیفه است.

photo_2016-09-07_16-57-59

اولین گام برای پیوستن به کمپینِ «من هم خط عابر پیاده را می‌خوانم» و از این طریق رفتن به سمت اقدامی جمعی و مدنی در راستای حمایت از حق عابر پیاده؛ نصب برچسبِ «من برای عابر پیاده می‌ایستم» روی شیشه جلوی اتومبیل یا بدنه جلویی موتورسیکلت خود یا اقوام و آشنایانمان و رعایت مفاد مندرج در آن است.

گام بعدی، پیوستن به سفیران کمپین از طریق معرفی آن به اطرافیان و دعوت از آن‌ها برای پیوستن به کمپین با نصب برچسبِ «من برای عابر پیاده می‌ایستم» بر روی وسیله نقلیه‌شان است.

سایت کمپین «من هم خط عابر پیاده را می خوانم» به نشانی www.khateaber.org می‌تواند در شناخت بهتر این کمپین و اهداف آن به شما کمک کند.

photo_2016-09-07_16-57-21

هم‌پیمایی حامیان کمپین «من هم خط عابر پیاده را می‌خوانم» پنجشبه ۱۸ شهریور ساعت ۱۸ در بابل به نشانی خیابان مدرس، مخابرات مرکزی استان برگزار می‌شود.

همچنین بخوانید:  پیاده‌ها قربانی ۶۱درصد تصادف‌های منجر به مرگ در تهرانند

 

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗