skip to Main Content
بنزین در جاسک به لیتری دو هزار تومان رسید
کیوسک

بنزین در جاسک به لیتری دو هزار تومان رسید

بنزین در جاسک به دلیل فعالیت نامنظم و تعطیلی چند روزه پمپ بنزین شرف، تنها ایستگاه سوخت‌رسانی بنزین در این شهر به لیتری دو هزار تومان رسید.

تعطیلی چندین روزه پمپ بنزین شرف در این شهر سبب به وجود آمدن بازار سیاه بنزین در کنار پمپ بنزین و سطح شهر جاسک و رسیدن هر لیتر بنزین تا دو هزار تومان شده است و مردم به دلیل محدودیت شدید چاره‌ای جز تهیه سوخت با این قیمت ندارند.

نبود بنزین در شهر جاسک تنها مشکل رانندگان نیست بلکه همه مردم با این کاستی به نوعی درگیر هستند و از طرفی صدها قایق ماهیگیری هم از فعالیت روزانه صیادی خود جا مانده‌اند.

در حال حاضر مردم برای تامین سوخت بنزین خود باید یکی از دو راه موجود را انتخاب کنند یا با طی کردن ده‌ها کیلومتر به خارج از شهر رفته و ساعت‌ها در صف‌های طولانی با معطلی چند ساعته سوخت‌گیری کنند یا از بنزین ارائه شده توسط دلالان که گاهی تا چند برابر قیمت دولتی عرضه می‌شود، استفاده کنند.

برخی مسئولان استانی و کشوری بحث توسعه سواحل مکران و بندر جاسک را بارها و بارها از رسانه‌ها مطرح و بازگو می‌کنند اما این بندرساحلی در شرق هرمزگان هنوز در بسیاری از موارد زیرساختی نیز دچار مشکل است.

همچنین بخوانید:  واکنش‌های رسمی به گرانی بنزین؛ از تشکر سران سه قوه تا مخالفت سه مرجع تقلید
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗