skip to Main Content
وزیر نفت : بابک زنجانی در رسانه‌ها پول خرج می‌کند
کیوسک

وزیر نفت : بابک زنجانی در رسانه‌ها پول خرج می‌کند

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفته است «گمان می‌کنم بابک زنجانی دارد در برخی رسانه ها پول خرج می کند تا برای خودش پوشش بگیرد. از این ۱۰ هزار میلیارد تومان که بدهکار است، یک کمی در جیبش را شل کرده و دارد خرج می کند که دارند حرف‌هایی برایش می زنند که ظاهراً او دارد طلبکار و ما بدهکار می شویم. پول ملت را خورده اند و اینقدر پر رویند.»

اولین جلسه دادگاه بابک زنجانی متهم پرونده بزرگ فساد مالی بعد از ماه‌ها و در حالی برگزار شد که رسانه‌ها تصویر وی را شطرنجی کرده و از او با عنوان اختصاری «ب.ز» یاد کرده بودند. از جمله اتهامات وی بدهی بیش از دو و نیم میلیارد یورویی بهوزارت نفت و بانک مرکزی و همچنین جعل اسناد بانکی با پرداخت رشوه به بانک ملی تاجیکستان است. زنگنه گفته است «ما یک زمان می‌گفتیم ۸ هزار میلیارد تومان و الان می گوییم ۱۰ هزار میلیارد تومان پول ملت ایران را باید بدهد و راهی هم ندارد.»

اتهام‌زنی به رسانه‌ها و فعالان مطبوعاتی در ایران در بین جناح‌های مختلف سیاسی امری رایج است، امری که نه هیچگاه پیگیری و اثبات می‌شود و در نبود تشکل‌های صنفی روزنامه‌نگاران آن‌ها توانایی اقدام علیه این اتهامات را دارند.

همچنین بخوانید:  زور دولت به اپراتورهای خصوصی نمی‌رسد
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗