skip to Main Content
دختر فلسطینی مجروح رها شد تا بمیرد
کیوسک

دختر فلسطینی مجروح رها شد تا بمیرد

آژانس خبری پال مدیا ویدیویی منتشر کرده که در آن یک دختر جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای اسرائیلی در کرانه‌ی باختری رود اردن در شهر الخلیل زخمی و کنار خیابان رها شده است.

به نظر می‌رسد که او به جای دریافت کمک‌های فوری پزشکی در حالی که خون‌ریزی شدیدی داشته به حال خود رها شده است. در این تصاویر مشاهده می‌شود که او با خشونت در حالی که که سرش روی زمین کشیده می‌شود توسط نیروهای امنیتی از کادر دوربین خارج می‌شود.

وطن تی‌وی نام این دختر جوان را هدیل هشلمون ۱۸ ساله عنوان کرده است. مقامات اسرائیلی ادعا کرده‌اند که او سعی کرده به یک سرباز اسرائیلی چاقو بزند و سربازان در پاسخ به سوی او تیراندازی کرده‌اند. در در تصاویر منتشر شده که درست چند لحظه پیش و پس از وقوع حادثه را نشان می‌دهند اثری از چاقو در دستان هدیل دیده نمی‌شود اما سربازان اسلحه‌اشان را به سوی او نشانه رفته‌اند.

هدیل عصر سه شنبه در بیمارستان جان باخت.

در حادثه‌ی مشابهی یک مرد جوان ۲۱ ساله نیز در اطراف الخلیل به ضرب گلوله کشته شد. مقامات اسرائیل ادعا کرده‌اند که اون سعی داشته به سمت آنها کوکتل مولوتوف پرتاب کند. این حوادث تنها چند روز پس از آسان شدن استفاده‌ی نیروهای اسرائیل از گلوله‌های واقعی علیه فلسطینیان اتفاق می‌افتند.

همچنین بخوانید:  مرا به خانه ببر بابا
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗