skip to Main Content
توقف فروش اینترنت به ۶ استان
کیوسک

توقف فروش اینترنت به ۶ استان

فروش اینترنت به ۶ استان کشور متوقف شد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره توقف فروش پهنای باند به ۸ استان به دلیل بدهی مخابرات‌های استانی گفت: با حل مشکل شرکت‌های مخابرات استانی مازندران و همدان‌، هم‌اکنون فروش پهنای باند به ۶ شرکت مخابرات استانی دیگر متوقف شده است.

شرکت مخابرات ایران دلیل توقف فروش پهنای باند اینترنت را به این استان‌ها، عدم پرداخت بدهی دانست. «داود زارعیان» رقم بدهی شرکت‌های مخابرات استانی به زیرساخت را اعلام نکرد و گفت: تا زمان تامین منابع، شرکت مخابرات ایران از فروش سرویس ADSL در استان‌های مورد نظر خودداری می‌کند تا اختلالی در سرویس مشترکان فعلی پیش نیاید.

زارعیان با بیان اینکه مشکل کمبود نقدینگی را نمی‌توانیم انکار کنیم، افزود: مشکل کمبود نقدینگی امروز مخابرات ناشی از سیاست‌های غلط تعرفه‌گذاری است. علاوه بر این، دولت پس از اجرای هم کدسازی به وعده خود برای بازنگری در تعرفه‌ها عمل نکرد.

اختلاف بر سر بدهی‌های شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات زیرساخت، چند ماهی است که محل مناقشه این دو شرکت است و پیش از این نیز در مردادماه امسال زیرساخت اعلام کرده بود که به دلیل بی‌توجهی مخابرات به تذکرات شرکت زیرساخت مبنی‌ بر پرداخت بدهی خود، ارتباط مشترکان مخابرات برای اینترنت و مکالمات بین الملل  را در ۹ استان قطع می‌کند که این موضوع در آن زمان و با برگزاری جلساتی میان دو شرکت، اجرا نشد.

همچنین بخوانید:  افزایش اختیار پلیس در استفاده از اسلحه 
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗