skip to Main Content
ورود سگ به تمامی پارک‌های تهران ممنوع است
جامعه کیوسک

یک عضو شورای شهر تهران عنوان کرد؛

ورود سگ به تمامی پارک‌های تهران ممنوع است

سیدمحمد آقامیری عضو شورای ششم شهر تهران در جریان ارائه گزارش مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری از ورود بی ضابطه سگ به پارک‌های تهران انتقاد کرد و مصوبه شورای پنجم درباره اختصاص یک محیط مجزا از محل بازی کودکان، برای سگ گردانی و ورود حیوانات خانگی به بوستان‌های تهران را مغایر با قانون دانست.

وی خطاب به یزدانی گفت: متأسفانه مشخص نیست که چرا شورای شهر چنین تصمیمی را ویژه سگ‌ها اتخاذ کرده است. در حالی که این مسئله آسیب جدی را در شهر داشته و سبک زندگی شهروندان را متأثر کرده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به تصمیمی که شورای شهر گرفته بود، به نظر من اسم بوستان‌های تهران را به نام بوستان‌های سگ‌ها تغییر دهیم چون فضای بوستان‌ها دیگر مناسب ورود خانواده‌ها نیست.

اما محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر تهران در پاسخ به این سوال که با صدور این مصوبه در شورای پنجم آیا ورود سگ‌ها به بوستان‌های تهران آزاد شده و فضایی را برای سگ گردانی اختصاص داده‌اید، گفت: ورود سگ در تمامی پارک‌های تهران ممنوع است و در تمامی پارک‌ها، تابلوی ورود ممنوع حیوانات خانگی نصب شده است.

وی ادامه داد: ما با این مصوبه مخالفت کردیم و اگر مردم چنین تخلفی را مشاهده کردند به نیروی انتظامی گزارش دهند.

سیدمحمد آقامیری نیز در پاسخ به این سوال که آیا طرحی برای حل این معضل در بوستان‌های تهران دارید یا خیر گفت: هنوز طرح مشخصی نداریم ولی شرایط موجود زیبنده شهر تهران نیست.

شورای شهر پنجم در آخرین جلسات علنی خود، یک فوریت «جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان‌های شهر تهران» را به تصویب رساندند.

همچنین بخوانید:  740هزار نفر در کشور از تحصیل بازمانده‌اند
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗