skip to Main Content
پرداخت قسطی خدمات کفن و دفن در بهشت زهرا
کیوسک

پرداخت قسطی خدمات کفن و دفن در بهشت زهرا

اگر کسی توان پرداخت مبلغ خرید قبر و یا هزینه خدمات شستشو، تکفین و تدفین را هم نداشته باشد به موجب لایحه جدید مصوب شورای شهر، سازمان بهشت زهرا(س) می‌تواند تا ۱۲ قسط آن را تقسیط نماید.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا در تشریح تصویب لوایح شورای شهر در خصوص قیمت قبر گفت: امروز دو لایحه تحت عنوان دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط هزینه‌های خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا(س) و اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا(س) در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد و با رأی مثبت اکثریت اعضا به تصویب رسید.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا اضافه کرد: با تصویب این لوایح شرایطی فراهم شد تا مراجعین داغدار بتوانند از خدماتی که در جهت رفاه حال آنها در نظر گرفته شده استفاده کنند؛ به موجب این لایحه کماکان یک طبقه قبر در سازمان بهشت زهرا(س) به صورت رایگان اختصاص می‌یابد و هر شهروند که به سازمان بهشت زهرا(س) مراجعه کند از سه طبقه قبر یک طبقه را بصورت رایگان دریافت می‌کند و دو طبقه باقی مانده خالی را به صورت یارانه‌ای با قیمت یک میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

به نظر می‌رسد این لوایح در واکنش به گزارشاتی است که پیش از این درباره قیمت‌های میلیاردی قبر‌های بهشت زهرا منتشر شده بود.

همچنین بخوانید:  وجود مافیا و رانت در جمع‌آوری زباله تهران
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗