skip to Main Content
هاشمی میثاق‌نامه شورا را امضا نکرده‌است
کیوسک

هاشمی میثاق‌نامه شورا را امضا نکرده‌است

محمد علیخانی، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه هنوز مشخص نیست؛ رقابت جدی میان کدام یک از کاندیداهای شهرداری باشد، گفت: به نظر من بهترین کاندیدا آقای هاشمی است.

این عضو شورای شهر در رابطه با ویژگی‌های گزینه مدنظرش گفت: نظر من روی کسانی است که بیشتر کار اجرایی کردند و در این حوزه توانمندی بیشتری دارند.

وی مولفه مهم دیگر در انتخاب شهردار را توجه به نتیجه استعلام پیش از صدور حکم وزیر کشور دانست و گفت: فراموش نکنیم که اگر کاندیدایی انتخاب شود، از او استعلام خواهد شد و باید پیش از انتخاب شهردار این مساله را مدنظر داشته باشیم تا مشکلی پیش نیاید.

علیخانی در رابطه با میثاق‌نامه‌ای که توسط لیست امید به امضا رسیده و بر اساس آن مقرر شده که هیچ کدام از اعضا از شورا خارج نشوند، گفت: قبول داریم که آقای هاشمی نباید از شورای شهر خارج شوند، اما ایشان میثاق‌نامه را امضا نکرده‌اند، اگر هم امضا کرده باشند دوستان میثاق‌نامه را منتشر کنند تا اطلاعات ما هم زیاد باشد.

چندی پیش بهاره آروین، عضو شورای شهر تهران، در کانال تلگرامی خود متن میثاق‌نامه اعضای شورا را بدین شرح منتشر کرد:

توافق ۲۱ نفر اعضای شورای پنجم شهر تهران، ری و تجریش در جلسه روز  چهارشنبه مورخ ۹۶/۳/۳۱:

به پاس احترام به رای مردم و امانتداری در مسئولیتی که برعهده ما گذاشته‌اند و با تاکید بر پایبندی به میثاق‌نامه شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، در یک توافق جمعی متعهد شدند در طول ۴سال نمایندگی مردم در این شورا هیچ‌گونه مسئولیتی که قابل جمع با عضویت در شورا نباشد، برعهده نخواهند گرفت.

همچنین بخوانید:  از ۶۹ پایگاه پشتیبانی و مدیریت بحران، استفاده‌های دیگری می‌شود
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗