skip to Main Content
فنلاند می‌گوید پناهجویان باید مجانی کار کنند
کیوسک

فنلاند می‌گوید پناهجویان باید مجانی کار کنند

دولت فنلاند اعلام کرده‌است پناهجویانی که به این کشور می‌آیند باید به صورت مجانی کار کنند. نخست‌وزیر فنلاند همچین اعلام کرده‌است پناهجویان باید «دوره آموزشی ملی» را بگذرانند که شامل آشنایی با فرهنگ و زبان فنلاندی است.

دولت برنامه واگذاری کار به پناهجویان در سن کار را آغاز خواهد کرد. این برنامه قرار است پناهجویان را از ماندن منصرف کند. وزیر کار فنلاند گفته‌است: «این کارها لزوما کارهای با دستمزد نیستند. می‌توانند کارهای بیرون از منزل یا فعالیت‌هایی در مراکز پذیرش باشند. هرچه مدت زمان انتظار پناهجویان طولانی‌تر شود، امکان انصراف آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.»

سیاست‌های جدید مهاجرتی فنلاند محدودیت‌های بیشتری را نیز برای پناهجویان در نظر گرفته‌است. در این سیاست‌ها وضعیت کشورهای مبدا هر شش ماه یک‌بار مجددا بررسی خواهد شد. بعد از این بررسی‌ها ممکن است اجازه اقامت پناهجویان باطل شود.در اخرین دور این بررسی‌ها اعطای پناهندگی به ساکنان جنوب و شرق افغانستان متوقف شد.

دولت همچنین اعلام کرده‌است که فرایند بازگشت پناهجویان پذیرش نشده تسریع خواهد شد. فرایندی که به اخراج نزدیک به دو سوم پناهجویان خواهد انجامید.

برآورد می‌شود بیش از ۳۲۰۰۰ پناهجو در سال گذشته به کشورهای شمال اروپا وارد شده‌اند. با حضور این تعداد پناهجو در این کشورها گروه‌ها و احزاب راستگرای ضدمهاجرین در حال قدرت گرفتن بیشتر در اروپا هستند.

4000

 

همچنین بخوانید:  ردپای پلاستیک در آلودگی هوای دهلی
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗