skip to Main Content
قطع شبانه درختان خیابان ولیعصر از سوی شهرداری تهران
کیوسک

قطع شبانه درختان خیابان ولیعصر از سوی شهرداری تهران

شهرداری تهران در اقدامی تامل‌برانگیز تعدادی از درختان کهنسال خیابان ولیعصر را شبانه قطع کرد.

قطع درختان کهنسال خیابان ولیعصر تاکنون بارها و بارها واکنش شهروندان را در پی داشته است اما با این وجود شهرداری هر بار به بهانه‌های مختلف به قطع این درختان اقدام می‌کند.

به گزارش میزان، در مورد قطع چندین درخت خیابان ولیعصر در شب گذشته، عکس‌العمل مسئولان مرتبط در شهرداری و شورای شهر تهران چیزی جز تکذیب و بی اطلاعی نبود. «علی محمد مختاری» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: «چنین موردی وجود ندارد و قطع درختان در این محدوده را تکذیب می‌کنم.» مشاهده شهروندان و تصاویر موجود اما خبر از قطع درختان در خیابان ولیعصر محدوده خیابان مطهری می‌دهد.

گفتنی است «محمدباقر قالیباف» شهردار تهران در صحبت‌های خود بارها از لزوم توجه به محیط زیست و نگهداری از آن اشاره کرده است.

خیابان ولی‌عصر یکی از بلندترین خیابان‌های تهران است که جنوب تهران را به شمیرانات وصل می‌کند. این خیابان در دوران پهلوی اول تاسیس شد. در سال ۱۳۱۸ سرتاسر خیابان از دو سوی آن با ۶۰ هزار درخت چنار پوشیده شده‌بود، اما اکنون تنها بیش از ۸ هزار چنار در سرتاسر خیابان باقی‌مانده است که این تعداد نیز در سال های‌اخیر رو به کاهش بوده است.

1d

2d

3d

همچنین بخوانید:  حذف بودجه ۹۴ مقابله با گرد و غبار در مجلس
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗