skip to Main Content
تجربه یک روز زندگی در روستاهای ایلام؛ از چغاشفیع تا مله شیرخان
«چرداول» شهری با ۱۵۰ روستای تشنه
۹ مرداد ۱۳۹۶
اینجا مریضی‌های پوستی زیاد است. آب را با تانکر می‌آورند. بعضی وقت‌ها شور است. همیشه معده‌مان درد می‌کند. دهان خود ما و بچه‌های‌مان همیشه زخم است. حمام رفتن‌مان هم مصیبت است. سر و تن بچه‌ها را هفته‌ای یک بار به زور می‌شوییم. حیوان‌های‌مان هم همیشه تشنه‌اند.
بیشتر بخوانید
درخواست سازمان برنامه و بودجه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
برنامه‌ی پنج‌ساله بدهید، پول می‌دهیم
۸ مرداد ۱۳۹۶
سازمان برنامه و بودجه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جاری و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای تجهیز ۱۰۰ کتابخانه در حاشیه‌ی شهرها اختصاص داده است. واعظ مهدوی، معاون آموزش این سازمان می‌گوید اگر کانون پرورش فکری برنامه‌ی پنج‌ساله بدهد که بدانیم به چه چیزهایی احتیاج دارند، می‌توانیم با شرکت‌های خودروسازی هم مذاکره کنیم تا ماشین‌های ویژه‌ای را طراحی کنند.
بیشتر بخوانید
بیش از ۴۶۰کنشگر اجتماعی خواستار لغو طرح کارورزی شدند
۸ مرداد ۱۳۹۶
یوسف‌علی اباذری، محمد مالجو، فریبرز رییس‌دانا، مراد فرهادپور، پرویز صداقت، فریدا آفاری و ناصر زرافشان به همراه بیش از ۴۶۰نفر از كنشگران حوزه‌های مختلف اجتماعی در بیانیه‌ای خواستار لغو طرح «كارورزی» شدند.
بیشتر بخوانید
بحثی پیرامون مطالبه وزیر زن در کابینه دولت روحانی
کدام وزیر زن؟
۸ مرداد ۱۳۹۶
پرسش اصلی این نیست که وزیر زن آری یا نه. برای همه نیروها و فعالان مترقی پاسخ این سوال روشن است؛ بله. اما در ادامه این سوال مطرح می شود که قرار است چه کسی و با چه سیاست‌هایی به عنوان وزیر زن وارد کابینه شود؟ این پرسشی است که مطرح‌کنندگان موضوع وزیر زن کمتر علاقه‌ای بدان نشان می‌دهند، چرا که چنین مسئله‌ای مناقشه برانگیز است و بالا گرفتن مناقشات حول آن، می‌تواند کل مسئله وزیر زن را به حاشیه براند.
بیشتر بخوانید
Back To Top
🌗