skip to Main Content
جامعه کیوسک

خودکشی کارگر شرکت داروپخش

در آستانه روز کارگر، علی اکبری، کارگر خدماتی شرکت داروپخش اقدام به خودکشی کرده است. خبرها نشان می‌دهد که علت خودکشی این کارگر، مخالفت با اعطای وام به او بوده است.

گفته می‌شود علی اکبری، کارگر پرسابقه این شرکت داروسازی و پخش دارو، برای تامین داروی کودکش درخواست وام داشته ولی بارها با رد این درخواست روبرو شده است. وی بعد از ارائه درخواست ملاقات با مدیرعامل، تهدید به خودکشی کرد، اما توجهی به وی نشد. اکبری پس از خروج از اتاق مدیرعامل این کارخانه خود را از طبقه چهارم ساختمانی در محوطه کارخانه به پایین پرتاب کرد. او پس از این حادثه به بیمارستان میلاد تهران منتقل شد و ۴ ساعت بعد در بیمارستان جان باخت.

در اسفندماه یونس عساکره نیز در اعتراض به جمع شدن بساط میوه‌فروشی‌اش در خرمشهر خود را در مقابل ساختمان شهرداری به آتش کشید. در طول یک سال گذشته، کارگران دیگری هم به دلیل مشکلات اقتصادی اقدام به خودکشی کرده‌اند؛ از جمله دستفروشی که خود را زیر ریل قطار مترو انداخت و کارگران اخراجی معدن طلای آق‌دره.

شرکت داروپخش با تولید بیش از ۴۵۰ قلم دارو در حوزه‌های مختلف درمانی یکی از شرکت‌های بزرگ دارویی کشور است. این شرکت در سال ۷۲ توسط سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرش شده و عمده سهام آن به شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی تعلق دارد.

همچنین بخوانید:  رانندگان اتوبوس شهری در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗