skip to Main Content
صداوسیما در گرانی اینترنت همراه نقش دارد
اقتصاد کیوسک

ادعای روزنامه هفت صبح

صداوسیما در گرانی اینترنت همراه نقش دارد

روزنامه هفت صبح  ادعا کرده است سازمان صداوسیما در گران شدن تعرفه‌های اینترنت همراه نقش دارد.

این روزنامه در گزارشی که چهارشنبه ۲۲ مرداد منتشر کرده، با اشاره به تاثیر بسته‌های جدید و نظام قیمت‌گذاری جدید بر ارزان‌تر شدن مصرف اینترنت داخلی، این اقدام اپراتورها را «تمهیدی غیرمستقیم برای کاستن حضور کاربرها در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی» به نفع صداوسیما دانسته است.

مصطفی آرانی با ادعای این که محتوای اینترنتی بزرگ‌ترین رقیب صداوسیما است، در گزارش خود نوشته:

[صداوسیما] در روزهای اخیر توانسته سلطه خود بر ســریال‌های خانگی را تثبیت کند ولی هنوز رقیب اصلی باقی مانده اســت: اینستاگرام. خب حدس می‌زنیم که با ارتباطات وثیق صداوسیما با ستاد اجرایی فرمان امام (از طریق مجموعه توسکا، بهره‌بردار اصلی تبلیغاتی صداوسیما) و البته با توجه به این که مدیرعامل امروز همراه اول، قبلا معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما بوده است، ائتلافی شکل می‌گیرد بین حامیان اینترنت داخلی و آن‌ها تلاش می‌کنند مردم را به استفاده از اینترنت داخلی ترغیب کنند و البته چه چیزی بهتر از مسئله قیمت؟

حال با توجه به ارجاع پرونده گران‌فروشی دو اپراتور همراه اول و ایرانسل از سوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به سازمان تعزیرات حکومتی، باید دید جدالی که روزنامه هفت صبح ادعا می‌کند بین صداوسیما و دولت در جریان است به کجا خواهد کشید؟ آیا اولتیماتوم ۴۸ ساعته به همراه اول و ایرانسل، و تهدید آن‌ها به جریمه روزانه ۱۷ و ۱۲ میلیارد تومانی منجر به تغییر در تعرفه‌ها و احقاق حق مصرف‌کنندگان خواهد شد یا این بازی دزد و پلیس دولت و اپراتورهای تلفن همراه همچنان ادامه خواهد داشت؟

همچنین بخوانید:  ورزشگاه امجدیه به پاساژ تبدیل می‌شود
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗