skip to Main Content
«برای تعطیلی ادارات، آلودگی باید از یک حدی بیشتر باشد»
زمین کیوسک

«برای تعطیلی ادارات، آلودگی باید از یک حدی بیشتر باشد»

رییس دفتر حسن روحانی می‌گوید «برای اعلام تعطیلی ادارات، میزان آلودگی باید از حدی بیشتر باشد». محمود واعظی ارتباط میان آلودگی شدید هوا و بنزین تولید داخل را نیز تکذیب کرده و گفته «وضعیت بنزین ما نسبت به گذشته به مراتب بهتر شده است؛ الان بنزین یورو ۴ و یورو ۵ که تولید می‌کنیم قابل مقایسه با گذشته نیست و همه این تولیدات نیز در کلانشهرها استفاده می‌شود».

این صحبت‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که در حال حاضر وضعیت آلودگی هوای تهران در چهار منطقه به وضعیت اضطرار رسیده است و وزارت بهداشت اعلام کرده امروز شاهد شدیدترین وضعیت آلودگی در هفته اخیر هستیم. در مناطق ۱۸ و ۲ و ۱۱ و ۲۰ تهران شاخص آلودگی بسیار بالا بوده و شاخص آلودگی آن‌ها به ترتیب ۲۱۲ و ۲۰۵ و ۲۰۲ و ۲۱۳ است. بنابر اعلام وزارت بهداشت میانگین شاخص آلودگی هوا در تمام ایستگاه‌های تهران ۱۷۵ بوده و برای همه افراد ناسالم محسوب می‌شود.

پیشتر اعلام شد به‌دلیل آلودگی هوا، امروز تمامی مدرسه‌های استان اصفهان، کاشان و قم نیز تعطیل هستند. امروز احمد توکلی نیز اعلام کرد از آنجایی که همه اعضای مجمع‌تشخیص مصلحت‌ نظام بالای ۵۰ سال سن دارند، جلسه‌های این نهاد به‌دلیل آلودگی‌ هوای تهران تعطیل شده است.

 

 

همچنین بخوانید:  وضعیت هشدار در قصرشیرین و سرپل ذهاب
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗