skip to Main Content
اظهارنظرهای جنجالی سلبریتی‌ها در هفته‌ای که گذشت
کیوسک

اظهارنظرهای جنجالی سلبریتی‌ها در هفته‌ای که گذشت

در هفته‌ای که گذشت، گفته‌های یک بازیگر و یک فوتبالیست جنجال‌آفرین شد و واکنش‌های بسیاری را در پی داشت. در یک سو بهنوش بختیاری بازیگر، و در سوی دیگر وریا غفوری بازیکن تیم استقلال.

بختیاری در یک برنامه‌ی تلویزیون حاضر بود به مخاطبان توصیه کرد که حتما «سبزیجات جزو غذاهاتون باشه، گوشت هم کمتر بخورید، اصلا چه بهتر که گرون شد. هیچ خانواده‌ای شرمنده‌ی بچه‌اش نباشه و بگه چه بهتر که گوشت نمی‌خوریم» این گفته‌های بختیاری واکنش‌های منفی زیادی را در پی داشت. در شرایطی که واکنش به گران شدن قیمت گوشت به نوعی موضع‌گیری سیاسی تبدیل شده است، گفته‌های بختیاری، که به نظر می‌رسد به شهادت تصویر و عکس‌هایی که منتشر که از طرفداران مصرف گوشت است، برای بسیاری از فعالان شبکه‌های اجتماعی به نوعی دهن‌کجی به گروه‌های اجتماعی‌ای محسوب شد که در تامین نیازهای اولیه‌شان نیز دچار مشکل هستند.

در سوی دیگر وریا غفوری، بازیکن تیم استقلال و تیم ملی، هفته‌ی گذشته در اینستاگرام خود خطاب به جواد ظریف گفته بود؛ «آقای ظریف شما که می‌گویید افتخار می‌کنیم که به خاطر فلسطین، لبنان، سوریه و یمن تحت فشاریم، این رو بدونید که این شما نیستید که تحت فشارید در واقع این مردم معمولی هستند که تحت فشارند» چند روز بعد رسانه‌ها مدعی شدند غفوری را در وزارت ورزش دیده‌اند و احتمالا او به خاطر گفته‌هایش احضار شده. با اینکه غفوری در مصاحبه‌ای این ادعا را تاکید کرد و اما محمدرضا داورزنی، معاون توسعه‌ی ورزش و قهرمانی مدعی شد که حتی استوری غفوری را ندیده است و ادعای احضار او صحت ندارد. با این حال وریا غفوری در بازی استقلال و پارس جنوبی حسابی از سوی هواداران حمایت شد «وریای با غیرت\حرف تو حرف ملت». علاوه بر آن بازیکنان دیگری مثل مهدی رحمتی، شجاع خلیل زاده، روزبه چشمی، کریم باقری، داریوش شجاعیان، حسین ماهینی، علیرضا جهانبخش از غفوری حمایت کردند؛ حمایت از غفوری حتی به مسابقه‌ی والیبال لیگ دسته‌ی یک کشور هم کشید. غفوری در دو مصاحبه‌ای که به طور جداگانه‌ داشت گفت نگرانی‌ای بابت گفته‌هایش ندارد و باز هم اظهار نظر خواهد کرد؛«چرا باید بترسم؟ چیز بدی نگفتم که بترسم، حرف حقه» او به خبرنگار دیگری هم گفت این وظیفه‌ی شماست که این مسائل را پیگیری کنید.

همچنین بخوانید:  کیسه‌های هوای کنسرت کانیه را ۶۰ هزار دلار می‌فروشند

 

یک نظر
  1. رطب خورده کی منع رطب کند یک حرف قدیمی بود .. الان عصر جدیده
    چرا خانوم سلبریدی میگه خوب شد گوشت گرون شد؟!؟!!! جواب ساده ست:
    ۱- طفلی خودش خیلی گوشت دوس داره ، بخاطر همین نمیخاد مردم بخورن یوقت تموم نشه!!
    ۲- چونکه ملت گرسنه ، در اینستاگرام گوشت خوردن خانوم سلبریدی رو ببینن دهنشون آب بیوفته و بیشتر فالو و لایکش کنن!!

    سپاس از رسانه مردمی میدان و تهیه این خبر خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗