skip to Main Content
انتقاد از مدیریت «حسین‌قلی‌خانی» همزمان با انتصاب آقازاده‌ها
جامعه کیوسک

انتقاد از مدیریت «حسین‌قلی‌خانی» همزمان با انتصاب آقازاده‌ها

معاون منابع انسانی شهردار تهران که چند روز پیش گفته بود معیار شهرداری برای انتصاب مدیران «رزومه نیست» حالا از مدیریت منابع انسانی در کل کشور انتقاد کرده و گفته منابع انسانی در کشور «به شیوه حسین‌قلی خانی» اداره می‌شود.

ابراهیم شیخ پیشتر در مواجه با انتقادها از شهرداری تهران برای انتصاب آقازاده‌ها و افرادی که هیچ سابقه روشن مدیریتی ندارند گفته بود دیدگاه شهردار تهران این نیست که افراد براساس روزمه مورد ارزیابی قرار گیرند. بدیهی است که داشتن استعداد و قابلیت انجام کار، اهمیت فراتری از روزمه دارد.

شهردار تهران در روزهای گذشته برخی آقازاده‌ها را به مدیرعامل سازمان نوسازی عباس‌آباد و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران منصوب کرده است. شهرداران برخی مناطق هم از مدیران دوره محمدباقر قالیباف انتخاب شده‌اند که با انتقادهای فروانی مواجه شده است.

شهردار تهران در دفاع از خود گفته «مصلحت شهر» را در نظر گرفته و این مصلحت بالاتر از بازی‌های جناحی و سیاسی است. با این همه به نظر می‌رسد محمدعلی نجفی با لابی‌های پشت‌پرده و برای کاستن از بار فشار اصولگرایان سعی دارد برخی مناصب شهرداری را به خویشاوندان افراد صاحب قدرت بسپارد.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران هم معقتد است نظام مدیریت منابع انسانی در ایران «قانون‌مند، عادلانه و مبتنی بر دستاوردهای علمی نیست» و هرکسی در راس یک سازمان قرار می‌گیرد با صلاحدید خود «بدون توجه به منافع بلند مدت سازمان و اداره کشور سلایق قومیتی و سیاسی خود» را اعمال می‌کند.

همچنین بخوانید:  تهدید به اعتصاب در صورت بازگشایی مدارس
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗