skip to Main Content
نماینده آبادان: وعده‌های مسئولان به مردم خوزستان دروغ است
جامعه کیوسک

نماینده آبادان: وعده‌های مسئولان به مردم خوزستان دروغ است

نماینده آبادان در مجلس گفته در آبادان و شهرهای اطرافش هر روز۸-۹ ساعت برق قطع است و از فرماندار تا متولیان امور برق استان تا وزارتخانه هرکسی می‌گوید من به فکر مردم هستم، دروغ می‌گوید. غلامرضا شرفی تاکید کرده وعده‌ها را به عنوان نماینده مردم دروغ می‌داند چون استان خوزستان مشکلات ریشه‌ای و زیرساختی دارد.

او همچنین گفته از شنیدن حرف‌هایی که مردم روستاییان درباره امکانات ابتدایی می‌زنند «خجالت‌زده» شده است. به گفته غلامرضا شرفی، مردم این منطقه در دمای ۵۵درجه و بیشتر روزی ۱۷ساعت بدون آب و برق زندگی می‌کنند.

به گفته شرفی مشکلات آب در شهرهای حاشیه‌ای آبادان در این گرما بسیار طاقت‌فرساست و مردم آب لجن برای استفاده دارند و کیفیت این آب طوری است که مردم اصلاً دلشان حتی نمی‌خواهد این آب را روی دست و صورتشان بریزند.

او همچنین اضافه کرده در شهر اروند در برخی مناطق ۶ روز- ۶ روز قطعی آب دارند. به گفته نماینده مردم آبادان منابع تأمین‌کننده، مقدار آب مورد نیاز آبادان را تأمین نمی‌کنند و سهم آب این شهر را به شهرهای دیگر می‌دهند.

در همین حال مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان هم از قطعی ۳۵ تا ۴۵ مگاواتی برق در کلانشهر اهواز خبر داده است. به گفته دشت بزرگ افزایش مصرف برق در اهواز به دلیل شدت گرمای هوا موجب آتش‌سوزی چند پست برق شد که این امر خاموشی در بخشی از شهر را به دنبال داشت.

همچنین بخوانید:  دستبرد به آب‌های فسیلی در دشت فارس
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗