skip to Main Content
کیوسک

احتمال افزایش آمار کشته‌شدگان سیل در کرج

عکس از ایرنا
عکس از ایرنا

شمار کشته شدگان سیلاب روز گذشته کرج تا کنون به پنج نفر رسیده و احتمال افزایش قربانیان وجود دارد.  باقری مدیرکل مدیریت بحران استان البرز به خبرنگار ایرنا گفته است «امدادرسانی کماکان ادامه دارد، و امیدواریم سرنشینان ۲۵ خودرویی را که آب برده در سلامت باشند. »

طغیان رودخانه کرج که همراه با حجم بالای سنگ و گل و لای بوده برخی از خودروهایی که در مسیر رودخانه بوده‌اند را کاملا از بین برده است.  بارش شدید باران و توفان که از عصر یکشنبه استان البرز را در نوردید، باعث طغیان رودخانه کرج درمسیر جاده چالوس شد و تا کنون سیل در روستای سیجان باعث مرگ ۵ نفر شده است. گزارش های مردمی از مفقود شدن یک عروس و داماد گفته‌اند که احتمال مفقود شدن تعداد بیشتری را دراین حادثه طبیعی تقویت کرده است.

به دلیل تعطیلات عید فطر جاده‌های شمال کشور و از جمله جاده چالوس در لحظه وقوع سیل  شاهد تراکم ترافیکی بوده‌اند. مسئولان یک طرفه بودن جاده چالس را یکی از موانع امدادرسانی می‌دانند. هنوز مشخص نیست که اطلاع‌رسانی‌های لازم در رابطه با احتمال بارش و وقوع سیل صورت گرفته بوده و مانع بزرگ شدن ابعاد حادثه شده‌، یا یک بار دیگر عدم پیش‌بینی درست هواشناسی و آماده نبودن مسئولان مرتبط باعث بروز تلفات جانی شده است.

همچنین بخوانید:  نژاد ایرانی؛ عامل شیوع عمل بینی
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗