skip to Main Content
۶۱میلیارد تومان از دارایی پرسپولیس گم شد
اقتصاد کیوسک

۶۱میلیارد تومان از دارایی پرسپولیس گم شد

بررسی ترازنامه مالی باشگاه پرسپولیس طی سال‌های ۹۴ و ۹۵ نشان می‌دهد حدود ۶۱ میلیارد از دارایی‌های ثابت مشهود این باشگاه به یکباره ناپدید شده و در هیچ سند مالی قابل ردیابی نیست.

بررسی گزارش مالی باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد این باشگاه طی سال‌های ۹۵-۹۴، ۷۴ میلیارد و ۱۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز بدهی مالیاتی دارد.

طبق این اسناد دارایی‌های ثابت مشهود این باشگاه در سال ۹۴، ۶۱ میلیارد و ۵۸۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده است که این مبلغ با کاهش بسیار چشمگیری در سال ۹۴ به ۵۰۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. مشخص نیست چگونه در فاصله یک سال مبلغ ۶۱ میلیارد و ۶۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از دارایی‌های ثابت مشهود باشگاه به یکباره کسر می‌شود؟

آیا مدیران وقت دست به فروش اموال و دارایی‌های باشگاها زده‌اند؟ اگر این اتفاق رخ داده پس چرا بدهی‌های باشگاه را پرداخت نکرده‌اند و این پول دقیقا در کجا هزینه شده است؟ اگر هم اموالی به فروش نرسیده، پس چرا به یکباره حدود ۶۱ میلیارد تومان از دارایی‌های ثابت باشگاه کسر شده است؟

تاکنون نه تنها هیچ مقام قضایی پیگیر وضعیت مالی باشگاه‌های بزرگ کشور نشده است بلکه چندی پیش سخنگوی دولت اعلام کرد دولت بدهی ۳۲۸ میلیارد  تومانی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تقبل می‌کند. مجلس قرار است از دو این باشگاه تحقیق و تفحص کند.

۹۶هزار کلاس درس در ایران برای دانش‌آموزان ناامنند، بودجه احیای دریاچه ارومیه سال‌هاست که به صورت کامل پرداخت نمی‌شود، فقر و بیکاری مهم‌ترین عوامل خودکشی و طلاق در ایرانند، صدها هزار کارگر با مشکل پرداخت‌نشدن حقوق دست به گریبانند، دولت هر روز به دلیل مشکل مالی از طرح تحول سلامت عقب‌نشینی می‌کند. با این همه فوتبال صدها میلیارد تومان از بودجه‌های دولتی را می‌بلعد.

همچنین بخوانید:  اگر فساد نبود...
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗