skip to Main Content
کشیک شبانه اهالی بوستان پنجم پاسداران برای حفاظت از فضای سبز محله
جامعه زمین کیوسک

کشیک شبانه اهالی بوستان پنجم پاسداران برای حفاظت از فضای سبز محله

چندماهی است که اهالی خیابان بوستان پنجم در خیابان پاسداران تهران، در پی تصرف و تخریب پارک چهار هزار متری این محله از طرف یک پیمانکار طلبکار در پروژه اتوبان امام علی، در تلاشند تا حق خود را از فضای سبز محله بازپس گیرند.

سازمان‌های دولتی و مدیریت شهری هیچ‌یک پاسخ قانع‌کننده‌ای به آنها نداده‌اند و به گفته اهالی محل، تلاش داشته‌اند با سکوت‌کردن در برابر اعتراض‌ها آنها را خسته کنند اما اهالی با جمع‌آوری اطلاعات اقدامات قانونی در این‌باره را آغاز کرده‌اند.

اهالی این محل حتی شب‌ها تا صبح کنار درختان این محوطه کشیک داده‌اند. آنها مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند و حتی کار به درگیری با پیمانکار رسیده است. اهالی این محل می‌گویند: «پیمانکار که خود را منسوب به شهردار پیشین اعلام می‌کند، با استفاده از نیروی یگان ویژه با افراد مسلح به باتوم و … در یکی از شب‌های کشیک به مردم یورش آورده و با ایجاد ضرب و شتم سعی در عقب نشاندن اهالی کرده است.»

اهالی خیابان بوستان پنجم پاسداران از اعضای جدید شورای شهر و مدیریت شهرداری خواسته‌اند پاسخ درخوری به آنها داده شود و به شعارهای خود درباره احترام به حقوق مردم عمل کنند.

همچنین بخوانید:  انتقاد از قراردادهای دقیقه نودی و فروش دارایی‌های شهرداری
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗