skip to Main Content
فامیل عضو شورای شهر تهران مشاور شهردار شد
جامعه کیوسک

فامیل عضو شورای شهر تهران مشاور شهردار شد

شهردار تهران بعد از انتصاب دو آقازاده به عنوان مدیران دو سازمان شهرداری و چند شهردار دوران شهردار پیشین و چند بازنشسته به عنوان معاونانش حالا علیرضا جاوید، معاون محمدباقر قالیباف را به عنوان مشاورش انتخاب کرده است. جاوید با یکی از اعضای شورای شهر تهران نسبت فامیلی دارد و پیشتر هم در فهرست نامزدان شهرداری تهران انتخاب شده بود.

علیرضا جاوید در زمان انتخاب شهردار جدید تهران در فهرست ۲۴نفره نامزدان این پست بود که این موضوع با انتقادهای فراوانی مواجه شد. در آن زمان گفته شد جاوید با زهرا نژادبهرام، عضو کنونی شورای شهر تهران نسبت فامیلی دارد و علت قرار گرفتن او در فهرست نامزدان شهرداری تهران هم همین موضوع بوده است.

نژادبهرام در آن زمان در واکنش به این اتهام‌ها گفته بود «می‌گویند نژادبهرام فامیل آقای جاوید معاون شهردار است. خوب باشد، من برای برطرف شدن این سوءتفاهم لیست کاندیدای سه نفره‌ام را معرفی کردم. آرای اخذ شده نیز موید حقیقت است، زیرا ایشان حتی یک رای هم نیاورد.»

مدیران جدید شهر تهران با شعار تحول در شهر و شهرداری و شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران وارد شورا و شهرداری شدند با این‌حال انتصاب‌های این چند ماه در شهرداری نشان می‌دهد بده بستان‌های سیاسی و رایزنی‌های پشت‌پرده همچنان به عنوان یکی از عوامل اصلی در انتصاب‌ها دخالت دارد. علیرضا جاوید پیشتر معاون معماری و شهرسازی و معاون فنی و عمران محمدباقر قالیباف بود.

همچنین بخوانید:  «فقر دستمزدی» در ایران
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗