skip to Main Content
گلایه شورای شهر از ارائه اطلاعات متناقض از طرف شهرداری
جامعه کیوسک

گلایه شورای شهر از ارائه اطلاعات متناقض از طرف شهرداری

اعضای شورای پنجم شهر تهران هم گویا به سرنوشت همکارانشان در دوره‌های قبل مبتلا شده‌اند و همچنان درهای شهرداری به روی ارائه اطلاعات و گزارش به شورای شهر بسته است.

حسن رسولی، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از ابتدای امر قرار بوده گزارشی از وضعیت شهرداری تهیه شود اما گلایه کرده که «اطلاعات متناقضی از سوی شهرداری» به دست اعضای شورای شهر رسیده است.

او با اشاره به میزان هزینه‌هایی که در شهرداری تهران می‌شود گفته تاکنون شاهد دو نوع رویکرد و ارزیابی بوده‌ایم؛ یک رویکرد سفید دیدن و دلبرانه ارزیابی کردن و رویکرد دوم همه چیز را سیاه دیدن است. بی‌شک خدماتی انجام شده و نواقصی هم وجود داشته است.

رسولی شهردار اضافه کرده منتخب شورا باید گزارشی درباره اقتصاد شهری، بدهی‌ها، هولوگرام‌ها و دستگیری‌های اخیر و چالش‌های پیش‌روی حوزه مدیریتی به اعضای شورا ارائه دهد و بی‌شک این گزارش یک مطالبه عمومی است. در همین راستا اعضای شورا از شهردار درخواست دارند ظرف صد روز گزارشی از حوزه تحت مدیریت خود تهیه کند.

ارائه‌نشدن اطلاعات دقیق از شرایط مالی و قراردادها و وضعیت شهر به اعضای شورای شهر همواره گلایه آنها در دوره‌های قبلی بوده است. با توجه به نقاط تاریکی که در مدیریت ۱۲سال گذشته شهرداری تهران وجود دارد  یکی از مطالبه‌های عمومی شهروندان ارائه گزارشی از این دوران است با این‌حال به نظر نمی‌رسد محمدعلی نجفی، شهردار جدید تهران هم چندان تمایلی به نور انداختن به تاریکی‌های دوران مدیریت سلف خود داشته باشد.

همچنین بخوانید:  انتقاد حافظی از شهرداری بی‌حساب و کتاب
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗