skip to Main Content
دولت به تعهداتش در قبال دانش‌آموزان شین‌آبادی عمل نمی‌کند
جامعه کیوسک

دولت به تعهداتش در قبال دانش‌آموزان شین‌آبادی عمل نمی‌کند

سرپرست تیم درمانی دانش آموزان شین‌آباد می‌گوید با اینکه دولت قول داده و موظف است هزینه‌های درمانی این دانش‌آموزان و تجهیزات درمانی مورد نیاز را تامین کند، این کار را انجام نداده است.

به گفته محمدجواد فاطمی همان ابتدای حادثه که موضوع بسیار هیجانی بود، دولت حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای هزینه درمان این دانش‌آموزان پرداخت کرد و قرار شده بود که سالانه یک میلیارد تومان برای درمان این دانش‌آموزان پرداخت شود که ادامه پیدا نکرد.

او البته این را اضافه کرده که تیم پزشکی در مقابل این دانش‌آموزان مسئول است و خود را موظف می‌داند درمان آن‌ها را ادامه دهد، چه ریالی به آنها پرداخت شود و چه نشود.

او درباره وضعیت درمانی دانش‌آموزان دوردزن که حدود ۱۱ سال پیش در آتش سوختند هم گفته درمان آنها در دانشگاه شیراز انجام می‌شود و وزارت بهداشت هم تعهد کرده بود که همه خدماتی را که به دانش‌آموزان شین‌آبادی اختصاص می‌دهد، برای آن‌ها نیز در نظر بگیرد اما از هیچ‌کدام حمایت کافی صورت نمی‌گیرد.

وزیر بهداشت ایران تا حالا بارها با این دانش‌آموزان دیدار کرده یا درباره آنها صحبت کرده و حتی یاداشتی درباره آنها نوشته که در آن «رنج و سختی که با بی‌تدبیری و سهل‌انگاری بر این دانش‌آموزان رفته» سخن گفته است اما همچنان به وظایف خود در قبال آنها عمل نمی‌کند.

همچنین بخوانید:  اکثر مدارس فرسوده در مناطق جنوبی و شهرستان های تهران‌اند
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗