skip to Main Content
اخراج ۹۸نفر از پرسنل رسمی پالایشگاه ستاره خلیج فارس
جامعه کیوسک

اخراج ۹۸نفر از پرسنل رسمی پالایشگاه ستاره خلیج فارس

۹۸ نفر از پرسنل رسمی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در زمان ورود به محل کار با تابلوی ورود ممنوع روبرو شدند و حراست پالایشگاه به دستور مدیرعامل از ورود این افراد ممانعت کرده است.

فاز اول پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس اردیبهشت ماه ۹۶همزمان با تبلیغات رسمی کاندیداهای ریاست جمهوری و در سفر تبلیغاتی حسن روحانی به هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بعد از نشست با نماینده کارکنان معترض به اخراج از پالایشگاه نفت ستاره در جمع خبرنگاران گفته براساس مصوبه کمیسیون کارگری استان هرمزگان نیروهای بومی هرمزگان در اولویت نخست جذب در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس قرار گرفته است.

این ۹۸نفر پرسنل رسمی پالایشگاه محسوب می‌شوند و از راه قبولی در آزمون ورودی سال ۹۲ و پس از گذراندن تمامی مراحل استخدامی جذب پالایشگاه ستاره خلیج فارس شده‌اند. اما پس از تغییر مدیرعامل اعلام کرده اند که برای ادامه کار در پالایشگاه باید با شرکت پیمانکاری «اویکو» همکاری کنند.

اخراج کارکنان پالایشگاه که از راه شرکت در آزمون استخدامی انتخاب شده‌اند در حالی است که نزدیک به دو سال است مشکل استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت هم حل نشده است و حتی بورسیه‌های دانشگاه نفت هم با دستور وزیر نفت نمی‌توانند به استخدام مجموعه‌های نفتی درآیند.

 

همچنین بخوانید:  بحران آب با ایران چه می‌کند؟
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗