skip to Main Content
انتقاد از قراردادهای دقیقه نودی و فروش دارایی‌های شهرداری
جامعه کیوسک

انتقاد از قراردادهای دقیقه نودی و فروش دارایی‌های شهرداری

محمد حقانی، عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز (سه‌شنبه ۳مرداد) شورای شهر از قراردادهای دقیقه نودی شهرداری انتقاد کرده و گفته با اینکه قالیباف وعده داده بود که قرارداد جدیدی در شهرداری منعقد نشود، اجرایی‌کردن فاز دوم برج میلاد به نیروی انتظامی سپرده شده و قرارداد هم بسته شده است.

حقانی مدعی شده شهرداری ساختمان‌های متعددی را تخلیه کرده و آنها را به فروش می‌رساند و نمونه آن را تخلیه ساختمانی در خیابان آفریقا و انتقال کارمندان آن به خیابان کریم‌خان دانسته است.

این عضو شورای شهر تهران همچنین گفته شهرداری واگذاری واحدهای بهاران به قرارگاه امام رضا را تکذیب می‌کند درحالیکه قراردادها به امضای شهرداران مناطق رسیده است. همچنین بازارچه‌های سطح شهر به‌ویژه در داخل پارک‌ها به افراد خاص واگذار شده که مورد قبول نیست.

در روزهای پایانی دوران شهرداری محمدباقر قالیباف، اعضای شورای شهر بیشتر از هر زمان دیگری نگران امور مالی شهرداریند. اعضا شورای بارها از فروش دارایی‌ها و استخدام‌های خارج از عرف شهرداری در این روزها انتقاد کرده‌اند. بذل و بخشش‌های شهرداری هم باعث نگرانی برخی دیگر از اعضای شورا شده و در نهایت اعضای شورای جدید هم اعلام کرده‌اند تمام قراردادهای شهرداری در ماه‌های پایانی در شورای بعدی بررسی خواهد شد.

همچنین بخوانید:  افشای اولین «هزینه‌های فاقد سند» در شهرداری نجفی
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗