skip to Main Content
واگذاری «تئاتر شهر» کرمانشاه به بخش خصوصی
فرهنگ کیوسک

واگذاری «تئاتر شهر» کرمانشاه به بخش خصوصی

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه گفته تئاتر شهر کرمانشاه به بخش خصوصی واگذار شده است. به گفته محمدرضا درند این مجموعه محل درآمد اهالی تئاتر این استان بود که حالا به استناد یک بخشنامه به بخش خصوصی واگذار شده است.

او گفته در این بخش‌نامه اشاره شده بود که مراکز مازاد به بخش خصوصی واگذار شود و نه مراکزی که در حال استفاده برای هنرمندان هستند و رونق کاری خودشان را دارند. درند اضافه کرده وقتی این مجموعه را از تئاتری‌ها گرفتند گفته شد که درآمد حاصل از این واگذاری برای حمایت از تئاتری‌های استان و انجمن نمایش هزینه می‌شود که بازم این اتفاق رخ نداد.

به گفته او بزرگترین خواسته هنرمندان تئاتر استان را پس از مجموعه تئاتر شهر، بحث اختصاص ردیف بودجه برای هنر نمایش استان در بودجه سالانه استانداری است چرا که اگر این اتفاق بیفتد، قطعا حوزه تئاتر دیگر نیازمند کمک‌های جانبی نیست.

در حالیکه رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه می‌گوید این مجموعه ۱۸۰میلیون از مجموعه فرهنگی استان مطالبه دارد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفته طلبی که هنرمندان حوزه تئاتر استان از فرهنگ و ارشاد استان دارند بسیار جزئی و شاید در حدود ۴ تا ۵ میلیون تومان است

همچنین بخوانید:  بادی نوزیده و وزارت بهداشت هشدار داده است
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗