skip to Main Content
قول‌های شهرداری به خانواده مرحوم چراغی عملی نشد
جامعه کیوسک

قول‌های شهرداری به خانواده مرحوم چراغی عملی نشد

خانواده مرحوم علی چراغی که سه سال پیش در درگیری با ماموران شهرداری به قتل رسید می‌گویند هیچ‌یک از وعده‌های مسئولان شهرداری به آنها عملی نشده است.

مردادماه سال ۹۳ علی چراغی بر اثر ضرب و شتم ماموران گشت سد معبر ناحیه ۴ منطقه ۴ شهرداری تهران مصدوم شد و بعد از یک هفته بستری شدن در بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان باخت.

پس از این ماجرا مجتبی عبدالهی (معاون خدمات شهری شهرداری تهران) به همراه معصومه آباد (عضو شورای شهر) به ملاقات خانواده‌ مرحوم چراغی می‌روند و وعده می‌دهند که این خانواده را تامین و برای آنها مسکن تهیه می‌کنند تا در مضیقه نباشند.

به گفته آنها معاون وقت خدمات شهری شهرداری در پاسخ به پیگیری‌های آنها مرتب امروز و فردا کرده و جوابی به آنها نداده است. خانواده چراغی برای ملاقات با شهردار تهران درخواست می‌کنند که چنین اجازه‌ای هم به آنها داده نمی‌شود.

با گذشت سه سال از این حادثه تلخ وعده‌های شهرداری تهران به خانواده چراغی همچنان عملی نشده و خانواده مرحوم در وضعیت نابسامانی به لحاظ معیشتی قرار دارند، این در حالی‌است که پس از اعلام حکم اعدام برای قاتل پرونده در اواخر سال گذشته مسئولان شهرداری به خانه مرحوم چراغی رفته و این‌ دفعه برای گرفتن رضایت وعده تهیه مسکن را به خانواده آن مرحوم می‌دهند.

برخورد خشن با دستفروشان یکی از راهکارهای شهرداری تهران برای ساماندهی به وضعیت شهر است که تا امروز بارها باعث به وجودآمدن حوادث دردناک شده است. بسیاری از کارشناسان شهری این نوع برخوردها را نه تنها غیرقانونی و خلاف کرامت انسانی که بی‌اثر می‌دانند.

همچنین بخوانید:  دستفروشی در لس‌آنجلس قانونی شد
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗