skip to Main Content
وزیر بهداشت دنبال بهره‌برداری سیاسی از مرگ کیارستمی
سیاست فرهنگ کیوسک

وزیر بهداشت دنبال بهره‌برداری سیاسی از مرگ کیارستمی

بهمن کیارستمی فرزند عباس کیارستمی درباره مقایسه پرونده پزشکی پدرش با پرونده‌های کوی دانشگاه و کهریزک ابراز تعجب کرد.

وزیر بهداشت دیروز پرونده پزشکی مرحوم عباس کیارستمی را با پرونده کوی دانشگاه و کهریزک مقایسه کرده و گفته بود پرسش اینجاست که نتیجه رسیدگی به این پرونده چه شد؟

حالا بهمن کیارسمی گفته پیش از انتخابات ریاست جمهوری طرح چنین مسئله‌ای دو هدف دارد. اول اینکه این پرونده هم به شکل آشنای پرونده‌های مشابه، مورد بهره‌برداری سیاسی جناح‌ها قرار گرفته است. نکته دوم این است که به نظر می‌رسد آقای هاشمی (وزیر بهداشت) به جای اینکه خود را در مقام مسئول ببینند، ترجیح داده است که در مقام یک منتقد قرار گیرد.

به گفته او معاون وزیر بهداشت در بیشتر جلسات پزشکی قانونی و سازمان نظام پزشکی برای بررسی پرونده حضور داشته و نه تنها از جزئیات پرونده مطلع است، بلکه در مقام کارشناس در پرونده اظهارنظر کرده‌ ولی اما حالا ترجیح داده شده که توپ به زمین دیگری انداخته شود و مقامات وزارت بهداشت، از مسئولیت درباره بررسی پرونده شانه خالی کنند.

سال گذشته عباس کیارستمی فیلمساز شهیر ایرانی بعد از بستری‌شدن کوتاه مدتی در بیمارستان درگذشت. خانواده او مدعیند او بر اثر کوتاهی و اشتباه پزشکی جان خود را از دست داده اما با گذشت یک سال از این موضوع و تشکیل کمیته‌ای برای بررسی موضوع هنوز گزارشی در این‌باره منتشر نشده است.

همچنین بخوانید:  مکزیک یک پزو هم برای ساخت دیوار نمی‌پردازد
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗