skip to Main Content
حافظی: اولویت اعضای شورای شهر منافع شخصی است
جامعه کیوسک

حافظی: اولویت اعضای شورای شهر منافع شخصی است

رحمت‌الله حافظی، رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران که به انتقادهای بی‌پرده‌اش از شهرداری شهرت یافته در انتخابات شورای آینده شرکت نکرد. او که علت این موضوع را مشکلات خانوادگی می‌داند درباره فضای شورای شهر گفته «منافع شخصی» در شورا بسیار پررنگ است و اولویت در مجموعه شوراها «اگر نگوییم ۱۰۰درصد اما در بسیاری موارد منافع شخصی» است و بعد از آن اولویت با مباحث جناحی و سیاسی است.

او ابراز امیدواری کرده مردم در انتخابات شورای پنجم شهر تهران «افراد پاکدست» را انتخاب کنند که چشمداشتی به اموال عمومی نداشته باشند. به گفته او نباید اعضا به خود اجازه دهند که «پا روی حقوق مردم» بگذارند.

او همچنین گفته اطمینان دارد با « فضای مطالبه‌گری» به وجود آمده مردم سال ۹۶ سالی است که «دست کسانی که به اموال عمومی دست‌اندازی می‌کردند» قطع خواهد شد.

حافظی با اینکه جزو اصولگرایان و از رای‌دهندگان به محمدباقر قالیباف برای نشستن بر صندلی شهرداری بود در نزدیک به چهار سال گذشته با وجود حضور فراکسیون بزرگ اصلاح‌طلبان در شورای شهر، بیشترین انتقاد را از وجود تخلفات مالی و بی‌برنامگی و نادیده‌گرفتن شورا به سمت شهرداری روانه کرد.

همچنین بخوانید:  آموزش و پرورش روی خط تنبیه
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗