skip to Main Content
نابودکردن خودروها در اعتراض به بی‌کیفیتی‌شان
اقتصاد جامعه کیوسک

نابودکردن خودروها در اعتراض به بی‌کیفیتی‌شان

اعتراض به کیفیت بد خودروهای ساخت داخل در هفته‌های گذشته شکل عملی به خود گرفته است. ابتدا یک صاحب یک خودرو دنا در دهلران خودرویش را مقابل دفتر نمایندگی ایران‌خودرو آتش زد و در اتفاق دیگری مرد خراسانی خودرو پارس خود را به ته دره فرستاد.

مدیر نمایندگی ایران‌خودرو در دهلران گفته یکی از مشتریان این شرکت برای تعویض قطعه در خودروی خود به این نمایندگی مراجعه کرد اما به دلیل شلوغی روزهای نوروز به مالک اعلام شده باید قطع تامین شود اما این فرد بعد از خروج از نمایندگی خودرو خود را به آتش کشید و محل را ترک کرد.

در اتفاق دیگر فیلمی در توییتر منتشر شده که نشان می‌دهد یک مرد خراسانی خودرو پارس خود را از بالای یک دره به پایین پرتاب می‌کند.


کیفیت خودروهای ساخت داخل همیشه مورد اعتراض مشتریان بوده چنانچه اواسط سال ۹۴ کمپینی با نام «تحریم خودروهای داخلی» به راه افتاد که بعدها با کسانی که این کمپین را به راه انداخته بودند برخورد شد. وزیر صنعت درباره این کمپین گفته بود این افراد شناسایی شده و اسامی آنها را به مقامات قضائی اعلام شده است.

با همه این اعتراض‌ها همچنان ساخت خودروهای بی‌کیفیت ادامه دارد چنانچه معاون وزیر صنعت هم به تازگی در واکنش به خبرهایی درباره توقف تولید پراید گفته به طور حتم تا سال ۹۷ تولید هیچ خودرویی متوقف نخواهد شد.

خودروهای بی‌کیفیت اصلی‌ترین عامل آلودگی هوا در شهرهای بزرگند و در حالیکه دولت شهرداری را موظف به رفع آلودگی هوا می‌داند شهردار تهران می‌گوید ابتدا باید تولید خودروهای آلاینده متوقف شود.

همچنین بخوانید:  نابودی 100 هکتار جنگل هیرکانی با انتقال آب دریای خزر به سمنان
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗