skip to Main Content
ادعای «خانه بزرگتر و رفتن به خارج» برای خودسوزی هفت‌تیر
جامعه کیوسک

ادعای «خانه بزرگتر و رفتن به خارج» برای خودسوزی هفت‌تیر

رئیس بنیاد شهید مدعی شده همسر جانبازی که روز گذشته در میدان هفت‌تیر خودسوزی کرده نه بحث درمان بلکه اهداف دیگری مانند خرید خانه بزرگتر و سفر به خارج بوده است.

حمیدعلی صمیمی گفته نورمحمدی از جانبازان ۱۵ درصد بودند که به دلیل عارضه مادرزادی و بیماری صعب‌العلاج قطع نخاع شده بودند و بیماری ایشان در عارضه جنگی نمی‌گنجد. اما با این وجود با توجه به شرایط ویژه‌ای که داشتند او را به کمیسیون پزشکی ارجاع دادیم و جانبازی ایشان به ۲۵ درصد ارتقاء یافت و به دلیل عارضه نخاعی که داشتند خدمات یک جانباز ۷۰ درصد را دریافت می‌کنند.

به گفته او همسر و فرزند این جانباز بارها تقاضاهایی داشتند که عمدتا غیردرمانی بود. مانند این  که مسکن‌شان کوچک است و می‌خواهند به جای دیگر نقل مکان کنند. اما متوجه شدیم که هزینه‌ای برای خرید منزل بزرگتر دارند چندان صحیح نیست.

صمیمی مدعی شده همسر این جانباز کمی بعد خواستار رفتن به خارج شده نه برای درمان. او گفته به نظر ما دلیل انتشار عکس‌هایی توسط همسر این جانباز در این تجمعات و  در زمانی که در چادری نشسته‌اند و در نهایت خودسوزی کرده‌اند، بحث درمان نیست و هدف دیگری را دنبال می‌کنند.

او همچنین گفته همسر این جانباز هم اکنون در یکی از بیمارستان‌های تخصصی سوانح و سوختگی بستری است. درصد سوختگی ایشان چهار تا پنج درصد است و تا دو، سه روز آینده نیز مرخص خواهند شد و پس از بهبودی کامل مجدد با آن‌ها نشست‌هایی برگزار خواهیم کرد.

همچنین بخوانید:  فروش سرقفلی پیاد‌ه‌روها به دست‌فروشان
2 نظر
  1. رئیس قوه قضائیه مکرراً می گوید دستگاه قضایی در رسیدگی به مفاسد اقتصادی هیچ گونه خط قرمز نداشته و به همۀ پرونده ها عادلانه رسیدگی کرده : آقای رئیس اگر این طور است که می فرمائید لطفاً پاسخ دهید کی قرار است حسین فریدون و مهدی جهانگیری نیز مثل سایر مفسدان اقتصادی بصورت علنی محاکمه شوند؟ کی قرار است به فساد ۱۲ هزارمیلیاردی بانک تجارت کرمان که ۶ سال از کشف آن گذشته بصورت علنی رسیدگی کنید ؟ کی قرار است به اتهامات مسئولین بانک مرکزی نیز بصورت علنی رسیدگی کنید؟ کی قرار است به احتکار خودرو سازان رسیدگی کنید؟ کی قرار است پروندۀ کرسنت نیز بصورت علنی رسیدگی کنید؟ و … آیا عدالت ایجاب نمی کند با همه یکسان برخورد شود ؟

  2. بسم رب الشهداء و الصدیقین
    سلام علیکم
    خانواده های محترم ایثار گران( خانوادۀ معظم شهداء ، جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان ) آیا نمی دانید زمانی که فرزندان دلیر و غیرتمند شما با فرمان حضرت امام خمینی (ره) جهت دفاع از آب و خاک ایران اسلامی به جبهه های جنک عازم و مرد مردانه در مقابل دشمن متجاوز ایستاده و بی ادعا از جان عزیز خود گشتند ولی از خاک ایران نگذشتند خیلی از همین مسئولین در کشور های غربی مشغول تحصیل بودند کشورهایی که انواع سلاح های کشتار جمعی را در اختیار دشمن بعثی قرار می دادند تا بر سر فرزندان شما بریزد در واقع کشورهایی که دشمن ایران و قاتل فرزندان شما بودند از این آقایان حمایت و اجازه تحصیل می دادند و یا آن زمان که برخی از همین کشورهای غربی با اعمال تحریم های سخت در پی تضعیف و شکست ایران بوده و با هزینه های فراوان ترور فرزندان دانشمند هسته ای شما را طراحی و به شهادت می رساندند در عین حال از همین آقایان حمایت و اجازه تحصیل می دادند آیا تابحال از خود نپرسیدید دلیل این رفتار دو گانه چیست ؟ یقیناً همۀ شما پاسخ آن را می دانید لذا تقاضا دارم همانطور که فرزندان شجاع شما با لبیک به امام امت (ره) از جان خود گذشتند اکنون نوبت شما است با لبیک به امام ملت و با پیروی از امام علی ابن ابیطالب (ع) که ۲۵ سال خون دل خورد ولی سکوت کرد ، و هر وقت بغض گلویش را گرفت به نخلستان های مدینه رفته و سر خود را بر چاه نخلستانها فرو برد و حرف دل خود را با چاه گفت ولی هرگز درد دل خود را به غیر نگفت ، لذا هر چند وضعیت اسفبار جانباز موجب شده همسر گرامی شان خود را آتش بزند ولی اگر به عمق فاجعه پی ببریم هرگز لب به اعتراض نمی گشائیم ، عزیزان من ، این حقیر نیز خانواده شهیدی هستم که بیش از ۵۰ ماه بهترین دوران عمر خود را در جبهه حضور داشتم و در اثر نبرد با دشمن بعثی بارها مجروح شده و به درجه جانبازی وطن نائل شدم و اکنون از مال دنیا تقریباً هیچ چیز ندارم ولی با این حال هر مشکلی مثل گرانی ، فساد ، حقوق های نجومی و … در کشور پیش می آید همه از من و امثال من شاکی می شوند در حالیکه می دانند ما نجگیدیم که یک عده اموال عمومی را غارت و ثروت های ملی چپاول کنند و … مورخ ۲۰/۱۲/۹۵ رحمان محمدی اصل شماره تماس ۰۹۱۴۹۳۰۳۹۳۷
    از خبر گذاری محترم تقاضا دارم حرفهای حقیر را بی کم و کاست جهت اطلاع خانواده های محترم ایثارگران منتشر نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗