skip to Main Content
خودسوزی نانوای اردبیلی در محوطه اداره صنعت و معدن این استان
جامعه کیوسک

خودسوزی نانوای اردبیلی در محوطه اداره صنعت و معدن این استان

چهار روز پیش یک مرد نانوا در مقابل اداره کل صنعت و معدن استان اردبیل اقدام به خودسوزی کرد، با این حال در این روزها هیچ واکنشی از هیچ مسئولی در این استان دیده نشده است

اداره غله استان اردبیل به دلیل بدهی این نانوا به این اداره و همچنین بدهی سنگین او به یکی از بانک‌های خصوصی به ملبغ ۳۰۰ میلیون تومان از دادن آرد به او خودداری کرده بود. از طرفی برای منزل او از سوی بانک حکم اجرا صادر شده بوده است.

استاندار و فرماندار قول داده بودند اداره کل صنعت و معدن با این نانوا هماری کند تا او بتواند با ادامه کار بدهی خود را بپردازد با این حال بازهم اداره آرد از دادن آرد به او خودداری کرده و این فرد در محوطه اداره صنعت و معدن استان اردبیل اقدام به خودسوزی کرده است. این نانوا به بیمارستان سوانح سوختگی تبریز منتقل شده و گفته می‌شود ۶۰ درصد سوختگی دارد.

کسب و کارهای کوچک در این سال‌ها به دلیل رکود اقتصادی آسیب جدی دیده‌اند و دولت هم در این زمینه کمک چندانی به این کسب و کارها نکرده است. از طرفی بانک‌ها و صندوق‌های مالی هزاران میلیارد تومان به برخی افراد وام داده‌اند که حتی آنها حاضر به بازگرداندن این وام نیستند.

همچنین بخوانید:  دانشجویان دانشکده هنر و معماری به سوهانک نمی‌روند
یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗