skip to Main Content
سفارش ۴۳۰ هزار موتور کاربراتوری چینی برای دورزدن قانون
جامعه کیوسک

سفارش ۴۳۰ هزار موتور کاربراتوری چینی برای دورزدن قانون

وعده توقف شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری از مهرماه ۹۵ از چندین ماه قبل، امید حذف کامل این وسیله دودزا را به ارمغان آورده بود که این روزها خبر از تولید مجدد نیم میلیون موتورسیکلت کاربراتوری به گوش می‌رسد.

به گفته وحید حسینی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران می‌گوید دولت بر اساس مصوبه‌ای منع پلاک گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری از ابتدای مهر ماه ۹۵ به تصویب رسیده اما پلاک گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری که تا زمان ابلاغ مصوبه ثبت سفارش شده‌اند، مجاز است.

به گفته او برخی سازندگان موتور پیش از اجرای این مصوبه ۴۳۰ هزار سفارش ثبت کرده‌اند که این عدد تعجب‌برانگیز است. به اعتقاد او ثبت سفارش ۴۳۰ هزار موتور غیرمعمول به نظر می‌رسد.  واقعیت آنست که چینی‌ها این موتور را تنها برای کشور ما تولید می‌کنند و هیچ کشور جهان سومی غیر از ما در دنیا حاضر نیست این موتورها را از چین بخرد.

 

همچنین بخوانید:  قطبی‌کردن شبکه‌ها
یک نظر
  1. واقعا دستشون درد نکنه وسیله خوب و راحت و کاربردی است مخصوصا موتورکاربراتوری که بهتر از انژکتری های کنونی هستن که در بازار فروش میره فقط از مسولین خواهشی که دارم این هست که قیمت این وسیله را کمی بیارن پایین که ما بتوانیم یک وسیله نو و خوب تهیه کنیم با تشکر از سایت خوبتون یا علی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗