skip to Main Content
فروش ساعت ۹۳۰ میلیون تومانی در تهران
اقتصاد کیوسک

فروش ساعت ۹۳۰ میلیون تومانی در تهران

نایب رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ساعت با بیان این‌که همه ساعت‌های تقلبی در ایران از گمرک وارد شده‌اند و دارای برگ سبزند، گفت: سالانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار ساعت به کشور وارد می‌شود.

علی رضاخانلو امروز (چهارشنبه ) در نشستی درباره پدیده قاچاق در حوزه ساعت اظهار کرد: در این بخش، قاچاق کالا وجود ندارد و اگر هم باشد به میزان یک درصد است آن‌هم مربوط به ساعت‌هایی است که به‌طور مثال به عنوان هدیه وارد می‌شوند.

رضاخانلو در ادامه افزود: علاوه بر این همه ساعت‌های تقلبی از مبادی گمرک وارد شده و دارای برگ سبز هستند. بدون استثنا همه ساعت‌های تقلبی از چین به ایران وارد می‌شوند و از طریق فرودگاه امام به کشور می‌آید.

نایب رییس دوم اتحادیه سازندگان و فروشندگان ساعت تهران همچنین در پاسخ به سوالی مربوط به گران‌ترین ساعت موجود در بازار تهران، گفت: در حال حاضر گران‌ترین ساعتی که در بازار داخل وجود دارد تا ۲۵۰ میلیون تومان است، اما حدود سه سال قبل ساعتی که دارای برلیان و طلا بود حدود ۹۳۰ میلیون تومان به فروش رسید.

ایران از نظر شکاف درآمدی در بین ۱۴۲ کشور در رتبه ۷۷ قرار دارد. حداقل حقوق کارگران در سال ۹۵ ، ماهانه ۸۱۲ هزار تومان تعیین شده است. برخی اقتصاددان‌ها شکاف طبقاتی در ایران را «بی‌سابقه و خطرناک» توصیف کرده‌اند.

همچنین بخوانید:  ارزش کار چیست؟
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗