skip to Main Content
مدرسه قبض آب را نداد مأموران لوله‌های آب را قطعه‌قطعه کردند
جامعه کیوسک

مدرسه قبض آب را نداد مأموران لوله‌های آب را قطعه‌قطعه کردند

مأموران سازمان آب اهواز پس از قطع آب یک مدرسه دولتی در کیان‌آباد این شهر، لوله‌های سبز و انشعابات داخلی آن را به‌ دلیل داشتن بدهی با قیچی قطعه‌قطعه کردند.

«سیروس خدادادی»، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره‌ کل آموزش‌و‌پرورش خوزستان وارد شدن به محوطه مدرسه و قطع کردن انشعابات داخلی آن را کاملا غیرقانونی و غیراخلاقی دانست. به گفته وی اداره آب می‌تواند از بیرون مدرسه، انشعاب آب را قطع کند اما ورود به مدرسه و وارد کردن خسارت علاوه بر غیراخلاقی بودن، جرم هم محسوب می‌شود و باید پیگیری شود.

«بیت‌حردان»، مدیر  این مدرسه نیز با اشاره به این اتفاق گفت: «این مدرسه قدیمی است و پس از آن‌که اداره نوسازی اقدام به ساخت نمازخانه برای آن کرد، درِ سابق آن بسته شد و کنتور پیشین آب پشت ساختمان افتاد؛ اکنون مدرسه کنتور آب ندارد و با این‌که بارها و به دفعات به سازمان آب در کمپلوی اهواز مراجعه و درخواست رسیدگی کردیم، هربار به بهانه‌ای هیچ اقدامی انجام نشد.»

«بیت‌حردان» همچنین از صدور قبض‌های آب نجومی برای مدرسه انتقاد کرد و گفت: «با هر بار مراجعه به سازمان آب با این پاسخ مواجه می‌شدیم که پس از چندبار پرداخت قبوض، کنتور نصب خواهد شد. ما هم با وجود مبالغ بسیار زیاد چندبار این قبوض را پرداخت کردیم اما نه‌تنها هیچ حرکتی از سوی سازمان آب مشاهده نشد بلکه این مبالغ به‌صورت تصاعدی نیز افزایش می‌یافت تا این‌که به مبلغ ۱۲‌میلیون تومان رسید.»

به گفته مدیر مدرسه ماموران اداره آب با بیل مکانیکی اقدام به قطع کردن آب مدرسه کردند. او با بیان این‌که این مدرسه به‌تازگی با لوله‌های سبز لوله‌کشی شده بود، گفت: «اداره آب به این کار نیز اکتفا نکرد و مأموران این اداره روز دوشنبه همین هفته، بدون داشتن مجوز به مدرسه هجوم آوردند و تمام لوله‌های سبز را با قیچی بریدند و قطعه‌قطعه کردند و علاوه بر قطع آب، تمام انشعابات داخلی مدرسه را نیز از بین بردند و باعث وارد آمدن خسارت به مدرسه شدند.»

همچنین بخوانید:  «جغرافیای ایران در مرز فروپاشی است»

علاوه بر موضوع قطع آب و بدهی آن، پیش از این قطعی برق سریالی بعضی مدارس این استان هم خبرساز شده بود و مدیرکل آموزش‌وپرورش از بدهی ٩ میلیاردی سازمان برق به این اداره خبر داده بود.

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
🌗